صبا مبارك ل" أسرار النجوم " : أعتزلت التمثيل سنتين ولم أعلن الخبر
المستقبل الاقتصادي
حلت الفنانة الأردنية صبا مبارك ببرنامج" أسرار النجوم" الذي تقدمه المذيعة انجي علي باذاعة نجوم اف ام ، وكشفت خلال اللقاء كواليس في حياتها الفنية والخاصة .
وأكدت صبا مبارك أنها مرت بفترة صعبة قررت فيها الاعتزال. ، مضيفة أكتر لحظة قاسية مريت بيها في لحظة معينة حسيت إني مش تمام ومش عايزة أمثل وحسيت إن أنا أوقف تمثيل بس أنا مش بعلن وأخدت القرار وكملت فيه سنتين وبعدين رجعت". وتابعت صبا مبارك: "أكتر حاجة بتحبها هي أكتر حاجة بتزعل منها لما بتحس إنك اتخذلت وأنا طول الوقت بفكر إني بإذن الله اليوم اللي هوقف فيه التمثيل لازم أكون عاملة حاجة كويسة وأوقف مش عايزة أبقى بهبل في الآخر أمشي وأنا كبيرة".
وأضافت صبا مبارك: "الشغلانة فيها حسابات كتير غير التمثيل في شغلانة جنب الشغلانة لو مبتعرفش تعملها مش هتعرف تشتغل صح دا مش دايما طبعا بس هي لعبة لو مبتعرفش تلعبها بطريقة معينة ساعات بتتظلم ويعرض لصبا مبارك حاليا مسلسل " ورد على فل وياسمين " يشارك فيه أحمد عبد الوهاب، فدوى عابد، هديل حسن، سلوى محمد علي، ميمي جمال، وإسماعيل فرغلي، وهو من إخراج محمود عبدالتواب، وتأليف عمرو سمير عاطف ووائل حمدي.


